Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2013 04:41 - А аз не обичах да ставам рано
Автор: tvoq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1254 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
         А аз не обичах да ставам рано.Днес съм будна още от четири сутринта.Будна и готова за топло кафе и неговият примамлив аромат.Сега ми харесва.Тъмнината и тази невзрачност.Дълбоко спокойствие е обладало всичко наоколо.Виждат се само едва-едва фарове от лодки на нечии самотни рибари и сякаш зов - ах,как искам да е лято!Да плувам в безкрайността... Полъхва - шумолят изсъхнали листа.
         Свита на стола,топля ръцете си с чашата топло кафе,а ти зад мен - още спиш.Не искам да те будя,но изпускаш красотата на новия ден.Ще бързаш за работа-поспи си,аз пък ще направя кафе и за теб.Навън вече има ранобудни като мен.Те бързат по задачи като теб... Как искам да съм просто дух,живеещ отстрани.За да се насладя на всеки миг и всеки ден без излишни притеснения и мисли.Не ми се бърза пак.Уф,това сиво,сиво ежедневие...Днес ще си го направя по-цветно!
          Май казах,че е тъмно... И става все по-тъмно.Забравила съм... Преди изгрев винаги е най-тъмно.Още по-прекрасно е.С тези сякаш нарисувани от художник тук светли,там тъмни облачета.Денят пробива си път от нощта.Някак я гони,но нежно.Хайде... ставай.
Вкъщи моето слънце изгря по-рано.
          Димът на първата цигара,вкусът на кафе и две слънца,(едно с полуотворени очи).Толкова красота събрана на едно - денят определно ще е цветен! А аз не обичах да ставам рано...
До днес.


Тагове:   Утро,   Слънца,   кафе,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. megg - Даа, точно преди изгрев
15.10.2013 13:09
е най - тъмно ... И избухват слънца!
Желая ти ден с много цветове, и всичките - сияйни, с цялата им пъстрота, с шаренкото на всеки миг! :)
цитирай
2. tvoq - Благодаря ! :)))
18.01.2014 12:44
megg написа:
е най - тъмно ... И избухват слънца!
Желая ти ден с много цветове, и всичките - сияйни, с цялата им пъстрота, с шаренкото на всеки миг! :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tvoq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 44702
Постинги: 24
Коментари: 31
Гласове: 142
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031