Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2016 03:16 - Парадокс
Автор: tvoq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 805 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 02.10.2017 22:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Аз , Тя и Нещото


Не съм депресирана,
нито нещастна.
Стига сте ме съдили.
В такъв момент съм просто - 
някакъв си там, странен.

Открих я - Меланхоличката !

Всъщност - съдете, разсмейте ме.
Аз съм си много добре. Тя ...
Тя е затънала в дупката.
Аз съм добре и с нищо - 
със ранния залез, посрещащ нощта,
със тази зимна картина
на невинна безцветна голота.
Аз чувам веселите песни
на птиците с постоянен адрес.

Тя - не,че не е щастлива...
Понякога чак плаче с усмивка,
друг път затрупана в спомени - 
пак ще си поплаче ...
Тя е безпомощната,
заключена в спомените ...
Тя иска да те прегърне,
за всичко до тук
и най-вече зареди "Сега",
ще си поплаче,
ще те погледне мило ...
и може би почти успокоена,
ще отпусне глава на твоето рамо,
с онази трудна,
притихнала усмивка.

Но тази често тъй емоционална
( И нетърпима - сигурно! )
се нуждае от помощ
в тази своя дълбока безпомощност
и вика най-страшното: 
           Нещото.

Онова неопределимото.
А има толкова общо с Мен и Тя - 
моят характер и нейната мъка.
Безпомощността го влудява
и прави невидяни,
забранени чудесий!
             То не гони цел!
То гони любовта
и следва чувствата.
Създава всяка луда стъпка,
поема обвиненията след това,
но никога не бяга
настръхнало.

О, има си достойнство !


Сега ни говорете тихо,
на уше,
мен и моите прикрити слабости.
Като "ин" и "ян" са.
Блъскат се и се карат,
и безмерно се обичат.

Едното да убият в битката жестока - 
          загинала съм с тях.

 



Тагове:   парадокс,   аз,   тя,   То,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flymore - Ин и Ян да са винаги в синхрон!:)
11.02.2016 09:54
И тази музика.., създаде ми уют, мило момиче!
Благодаря ти!:)
цитирай
2. tvoq - Ин и Ян са двама различни човека.Най-прекрасен е синхронът,но е частичен случей. :)
19.03.2016 01:09
Благодаря,flymore !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tvoq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 44915
Постинги: 24
Коментари: 31
Гласове: 142
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930